لوله بازكني تهران لوله بازكني تهران .

لوله بازكني تهران

لوله بازكني تهران

 

 

بازكردن لوله بافنر

اگر لوله شما نوعي گرفتگي دارد، مي توانيد با استفاده از لوله بازكن فنري آن را رفع كنيد. لوله بازكني تهران با فنر را مي توان با دست يا ماشين انجام داد. وقتي از هر نوع گرفتگي صحبت مي كنيم، منظور هم رسوبات مواد و هم اشياء گير كرده در لوله است. گرفتگي مي تواند به عنوان مثال مربوط به رسوب ضايعات، گريس يا حتي موادي مانند گچ و سيمان يا اشيايي مانند دستمال و غيره باشد كه در لوله گير كرده اند. لوله بازكن فنري براي تمامي اين موارد انسداد لوله مناسب خواهد بود.

در گذشته از مته به عنوان وسيله اي براي پرش استفاده مي شد كه به اصطلاح لوله بازكني با مته انجام مي شد، اما امروزه از دستگاه هاي اوليه اي به نام ژنراتور در پرش استفاده مي شود كه كار را بسيار آسان كرده و لوله بازكني را با يك دريل انجام مي دهند. فنر پاك كن و در چشمه ها فاضلاب را از لوله اسپري نكنيد.        

همانطور كه در بالا ذكر شد، لوله بازكن فنري براي انواع گرفتگي ها حتي گرفتگي هاي شديد استفاده مي شود، اما برخي مي گويند بهتر است از آن براي رفع گرفتگي توالت استفاده نكنيد، زيرا با پرش زياد باعث شكستگي كاسه توالت مي شود. يا صدمه ببيند نظر ما اين است كه اگر بازكردن لوله با فنر توسط يك فرد مجرب انجام شود اين اتفاق نمي افتد زيرا نكات مهمي را رعايت مي كند تا به كاسه توالت آسيبي نرسد مثلا پوشاندن زنجير با پلاستيك يا پارچه يكي است. از چيزهايي كه باعث مي شود به كاسه آسيب ندهيد.

باز كردن لوله ها بدون هيچ كثيف كاري
يكي از دغدغه هاي مشتريان در هنگام مراجعه به محل يا تماس با شماره دستگاه رفع انسداد لوله اين است كه آيا مي توان بدون انجام كارهاي كثيف گرفتگي لوله را رفع كرد؟

از آنجايي كه كليه خدمات رفع گرفتگي لوله بازكني تهران پايپر به اهميت رعايت بهداشت در اين مقوله واقف هستند، تمام تلاش خود را مي كنند تا بدون انجام كارهاي كثيف، گرفتگي لوله ها را رفع كنند.

يكي از دلايل كثيف كاري هنگام رفع گرفتگي لوله ها عدم تسلط سرويس كار در كار با فنر برقي لوله بازكني است كه نمي توانند دور موتور را به درستي تنظيم كنند و در حركت فنر در لوله آلودگي به اطراف پخش مي شود كه در اين شعبه و ساير شعبه لوله بازكني جنوب تهران كليه سرويسكاران ماهر و با تجربه هستند و به راحتي و با كنترل كامل از ابزار لوله بازكني استفاده مي كنند.

مشكل گرفتگي لوله هاي فاضلاب در غرب تهران
دلايل مختلفي مي تواند باعث گرفتگي لوله هاي فاضلاب خانگي، اداري و صنعتي شود. يكي از اصلي ترين مواردي كه باعث گرفتگي لوله ها مي شود وجود رسوبات مختلف مانند گريس، ريختن قير هنگام سمباده زدن محل، ورود سيمان در حين ساخت و يا در مواردي اشيايي است كه در لوله فاضلاب مي ريزند. 

كه اين حوادث به دليل بي احتياطي افراد ساكن در محل رخ مي دهد و اين موارد ممكن است شامل گوشي هاي تلفن همراه يا زيورآلات با ارزش مانند گردنبند، انگشتر و ساعت باشد كه در چاله هاي توالت ايراني مي افتند. يا در مواردي رسوبات صابون يا مو و صابون در سينك حمام گير مي كند كه در صورت بروز هر يك از اين موارد مي توانيد با شعبه لوله بازكني غرب تهران تماس بگيريد تا با اعزام سريع پرسنل اين مشكل را برطرف كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۹:۱۵ توسط:alirajabi موضوع: نظرات (0)